Prosze o dawanie przykładowych zdjęć/obrazków na herb klanu w dziale OPIS
Moderator
Niemalże siedem tysiącleci przed Pierwszą Wojną Światową, wygnane Wampiry wylądowały na brzegu Nowego Świata aby znaleźć dla siebie nowy dom. Ci wygnańcy prowadzeni przez Dath'Remara Moonstridera, którego nazwisko oznaczało "ten który kroczy w nocy".
Odcięci od potężnych energii Studni Wieczności i już pozbawieni nieśmiertelności wielu z nich zmarło ze zmęczenia lub głodu podczas ich długiej podróży. W dodatku do tych przeszkód, wampiry zostały zmuszone do opuszczenia pierwszego z ich obozowisk, z powodu tajemniczego zła które doprowadziło do szaleństwa wielu spośród ich ludu.
Kiedy zagłębiali się dalej w nieznany ląd, wilkołaki z Zul'Aman, którzy kontrolowali znaczną część północnego Lądu, zaczęły prowadzić ze sobą walki. Wampiry przepędziły z tego miejsca wilkołaki Amani i utworzyły swoje królestwo.
Korzystając z fiolki ze świętą wodą skradzioną z pierwszej Studni Wieczności, wampiry utworzyły źródło mistycznych energii na skrzyżowaniu potężnych żył energetycznych. Nazwali oni to miejsce Studnią Słońca a jego magiczne moce wzmocniły wszystkie stworzenia. Moc wampirów powiększała się, zaczarowali więc oni lasy w ten sposób aby wiecznie panowała w nim jesień.
Wampirzy magowie utworzyli runiczne monolity wokół granic; te potężne kamienie zasilały magiczną tarczę która miała za zadanie ukrywać ich magię przed wszelkimi zagrożeniami a także chronić te ziemie przed inwazją. W ten sposób utworzono miasto Silvermoon. Ciężko wywalczony spokój trwał niezmącony przez niemalże cztery tysiąclecia.
Ostatnio edytowany przez KINTHARSTA (2008-03-29 07:37:59)
Offline
Moderator
Pragnące zemsty wilkołaki Amani w końcu zebrały się i rozpoczęły brutalną kampanię aby zniszczyć raz na zawsze cywilizację wampirów. Wampiry nie miały szans przeciwko masie wilkołaków które stanęły im naprzeciw w walce. Obecny Anasterian Moonstrider, desperacko poszukiwał sojuszników którzy wsparliby go w walce, w ten właśnie sposób doszło do nawiązania się kontaktów z ludźmi z plemienia Arathor.
Wampiry nauczyły małe grono ludzi jak korzystać z magii. Z dodatkowymi magami i armiami Arathora, stworzeniom udało się zniszczyć trzon armii wlikołaków. Po tej porażce imperium Amani nigdy nie zdołało się odbudować. Silvermoon zostało ocalone, a wampiry poprzysięgły swoją lojalność i przyjaźń ludziom z plemienia Arathor i rodowi jego władcy, Thoradina. W wyniku tego przymierza, pomiędzy Arathorem a Silvermoon, powstało miasto magów, Dalaran, gdzie zarówno ludzie jak i wampiry przez wiele lat studiowali magię.
Offline
Moderator
zolujące się wampiry niewiele skupiały się na wydarzeniach Drugiej Wojny. Jednakże, wsparły one Przymierze jako odpowiedź na wezwanie ostatniego z linii króla Thoradina, Lorda Anduina Lotheras, który nakazał zebranie wojsk Przymierza. Wampiry nie zapomniały o swojej przysiędze.
Horda wcieliła do swych zastępów wilkołaki Amani. Niedługo po tym, Horde spaliła granice Silvermonn i zabiła wiele wampirów. Rozwścieczone tą bezmyślną destrukcją, szybko przeznaczyły wszystkie swoje zasoby na wojnę.
Wkrótce Horda została odepchnięta, jednakże orkowie i wilkołaki osiągnęły swój prawdziwy cel: skradły i zbezcześciły wiele kamieni runicznych które wspomagały magiczną tarczę elfów. Czarnoksiężnik Gul'dan użył ich do zasilenia swojego Ołtarzu Burz.
Mimo wszystko, Przymierze wygrało Drugą Wojnę, i większość pokonanych orków zostało zebranych i umieszczonych w obozach internowania. Po wojnie, koszty odbudowy były znaczące - szczególnie jeśli dodało się koszt utrzymania obozów internowania. Bez wspólnego wroga, ludzkie królestwa rozpoczęły toczyć ze sobą spory terytorialne. Co gorsza wampiry odcięły się od Przymierza, obwiniając jego przywódców za pozwolenie Hordzie na spalenie świętych lasów Silvermoon. Wysoko postawione wampiry coraz bardziej i bardziej zaczęły oddalać się od swych ludzkich sojuszników.
Offline
Moderator
Podczas Trzeciej Wojny, zły książe Arthas Menethil przyczynił się do spustoszenia Silvermono, wyżynając większość jego populacji i zmieniając potężne królestwo w popiół podczas swej wyprawy aby dotrzeć do Studni Słońca. Jednakże nie wszyscy których pokonał Arathas pozostali martwi: jego bohaterska przeciwniczka, Generał Sylvanas Winderunner, została wskrzeszona aby służyć bezdusznemu księciu jako przeklęta banshee.
Kiedy armie nieumarłych zbliżały się do Studni Słońca, wysoko postawiony wampir imieniem Dar'Khan Drathir (który pragnął zyskać w oczach Króla Lisza) wspomógł Arthasa osłabiając tarcze chroniące Studni. Jego zdrada zaowocowała eksplozją która odrzuciła wampiry i rozbiła moce Studni Słońca.
Mag Borel (znany również jako Krasus albo smok Korialstrasz) wyczuł wybuch magicznej energii i udało mu się umieścić jej część w ciele młodej ludzkiej dziewczynki o imieniu Anveena. Nie będący świadom dzieła Borela, Arthas użył resztki energii Studni Słońca aby wskrzesić duszę Kel'Thuzada i przekształcić go w potężnego Lisza.
Po bitwie, Króla Anasterian leżał martwy wraz z innymi członkami Rady Silvermoon, wampirami które rządziły królestwem. Lor'themar Theron, zastępca Sylvanas Windrunner, przejął tymczasowe przywództwo nad wampirami, gdyż prawdziwy dziedzic tronu, Książe Kael'Thas Moonstrider, wciąż przebywał w Dalaranie. Ci którzy przeżyli inwazję Plagi, szybko zaczęli chorować i zachowywać się apatycznie. Stało się jasne że mieszkańcy byli uzależnioni od magicznych mocy Studni Słońca. Ciągły przypływ magii fundamentalnie zmienił ich rasę. Teraz, kiedy źródło magii zniknęło, zaczęli odczuwać głód...
#edit by Blood
Mam to wszystko dać na opis klanu??
Prosze o odpowiedź.
w sumie jak chcesz, ja to napisałem bo miałem wenę twórczą, a nie zastanawiałem się co z tym dalej będzie
oczywiście to nie koniec po niedzieli dodam kolejne części
Ostatnio edytowany przez KINTHARSTA (2008-03-30 11:03:43)
Offline
Moderator
jak trzeba to mogę coś wy myśleć na opis klanu:
Skryte wampiry były pierwszą rasą która powstała w świecie Troy. Te nieśmiertelne stworzenia były pierwszymi które zaczęły studiować magię i rozprzestrzeniać ją na świecie niemalże dziesięć tysięcy lat przed innymi. Ich nierozsądne użycie magii przywiodło do świata Płonący Legion i wywołało katastrofalną wojnę pomiędzy dwiema potężnymi rasami. Wampirom ledwie udało się wygnać Legion, jednakże ich ukochany świat został rozbity i zatopiony przez morze. Do niedawna, Trojanie odcięły się od reszty świata i pozostały ukryte na ich świętej górze (...brak pomysłu na nazwę góry..) przez tysiące lat. Kolejna inwazja Płonącego Legionu wyrwała wampiry z ich letargu i ponownie zainteresowała je w próbie uleczenia świat. Jako rasa, wampiry są honorowe, jednak gardzą "niższymi rasami" świata. Mają one nocną naturę a ich moce często wzbudzają niepewność ich śmiertelnych przeciwników.
Ostatnio edytowany przez KINTHARSTA (2008-03-30 11:25:21)
Offline
Moderator
ciąg dalszy historii...
Książę Kael'Thas był ostatnim z królewskiej linii i członkiem rady rządzącej Dalaranem, Kirin Tor. Kiedy Studnia Słońca została zbezczeszczona, studiował on magię w Dalaranie. Powrócił aby zobaczyć swą ojczyznę obróconą w ruinę a większość jego braci zamordowanych. Szybko zdał sobie sprawę że wampiry którym udało się przeżyć cierpiały z powodu tego samego letargu, który był spowodowany utratą ich magii. Zdeterminowany aby pomóc swemu ludowi, Kael'Thas zebrał tych którzy przterwali i przybrał nową nazwę dla swego ludu, Trojans, aby uczcić pamięć pomordowanych przez Plagę wampirów.
Pragnący zemsty, Książe Kael'Thas i jego najlepsi wojownicy szybko dołączyli się do kampanii przeciwko Pladze, podczas kiedy Lor'themar i jeden z łowców Halduron Brightwing pozostali z tyłu aby strzec pozostałych oraz znaleźć lekarstwo dla wampirów.
Dołączając się do ruchu oporu, Kael'Thas i jego ludzie spotkali się z podejrzliwością, a nawet wrogością szczególnie ze strony Marszałka Garithosa. Garithos wyznaczał wampirom coraz trudniejsze misje do czasu kiedy Kael'Thas został zmuszony zaakceptować pomoc ze strony Lady Vashj i jej nag. Kiedy Garitos odkrył że wampiry współpracowały z nagami, poczuł że jego brak zaufania był uzasadniony. Uwięził on żołnierzy wampirzych w podziemiach Dalaranu i skazał ich na śmierć.
Szczęśliwie dla Kael'Thasa, Lady Vashj przybyła na czas aby uwolnić więźniów. Następnie poprowadziła ich do portalu który Kel'Thuzad otworzył podczas Trzeciej Wojny aby umożliwić Archimonde wkroczyć do tego świata. Kael'Thas i jego wojownicy podążyli za nagami przez portal do zniszczonego świata. Tam Trojanie spotkały kogoś kto mógłby być w stanie powstrzymać ich głód magii; demona-renegata, Illidana Stromrage.
Większość grupy Kael'Thasa pozostała w zniszczonej krainie, jednakże Rommath został odesłany aby nieść nadzieje tym wampirom które pozostały w Silvermoon. Rommath wykonał swoje zadanie: opowieści o wspaniałej ziemi obiecanej, nauczania Illidana, i zapowiedź dnia kiedy Kael'Thas powróci i poprowadzi jego lud do raju. Rommanth pozostaje w Silvermoon aby wspomóc swych braci w odbudowie i wspólnie oczekiwać na powrót księcia.
Offline
Moderator
Miesiące później po zakończeniu działań wojennych, zdrajca Dar'Khan - teraz potężny agent - powrócił dodanej stolicy Chin: Tutaj stoczył walkę z Anveeną i grupą bohaterów. Pomimo potężnych umiejętności jakimi władał, Dar'Khan został zniszczony. Pod czujnym okiem Lor'themara i Haldurona, Anveena pozostała w zrujnowanym mieście i rozpoczęła proces odnowy. Tylko kilka osób wiedziało że Anveena jest obrońcą miasta. Lor'themar i jego ludzie bardzo strzegli tej tajemnicy.
W tym czasie Rommath i nowy zakon dokonali wielkiego przełomu w uczeniu swych braci jak manipulować energią życia. Wkrótce wieże Pekinu ponownie pojawiły się na niebie. Ssaki już rozpoczęły odbijanie lasu otaczającego miasto. Wzmocnieni obietnicą powrotu największego z nich Kael'Thasa, jego ludzie skupili się na odzyskiwaniu swych sił i wykuwaniu nowej drogi do niepewnej przyszłości.
Hierarchia:
Książe Kael'Thas Moonstrider:
* Władca Wampirów, rezydujący obecnie w zniszczonej krainie
Lor'themar Theron:
* Regent, lider wampirów w Silvermoon w czasie absencji króla.
Halduron Brightwing:
* Generał armii Silvermoon
Grand Magister Rommath:
* Lider wszystkich magów wampirzych w Silvermoon , lojalny sługa Kael'Thasa
Ostatnio edytowany przez KINTHARSTA (2008-03-30 16:48:19)
Offline
Moderator
I to jest historia naszych pradziadów, mam nadzieje że się wam podoba (bez tego przerywniku na żółto).
KONIEC
Offline
Moderator
Zamykam temat z powodu zakończenia dyskusji
Offline